fredag 20 november 2009

Såhär lagom till helgen...


....hittade jag nyheten om Jamie Oliver och hans splirrans nya dejtingsida! Alltså, det låter så bra att jag mest grämer mig över att jag inte gjorde slag i saken först ;-) Trots att det säkert är som vi alla vet - opposites attract - tror jag nog det är mycket det gemensamma som gör om vi stannar kvar i relationerna eller inte.
Har inte riktigt förstått Jamie's del i det hela då det på samma sida är reklam och länkat till en av det större dejtingsajterna. Säkert ett samarbete som då är kopplat till Jamie och intresse för matlagning.


Låt kärleken spira där ute bland kastruller och stekpannor, bland hackandet, fräsandet, pocherandet och stekandet, bland knivar, vispar, skedar och förkläden!


p.s. Bilderna i inlägget har inget med texten att göra annat än någon som visat sin kärlek, en dag när jag kom tillbaka till bilen efter matshopping, på vår tidvis alltför smutsiga bil i Santa Barbara

2 kommentarer:

Nässelblom och choklad sa...

Härliga bilder. Jag tycker att de passar alldeles utmärkt tillinlägget!

Åsa sa...

Nässelblom & choklad - Hihii ja, jag inbillar mig att det är någon som visste det var "min" bil som gjorde det ;-)

Related Posts with Thumbnails