tisdag 2 december 2008

Mera Veggietoppen

Ahah! Nu förstår jag. Dels har jag läst på lite och så har Jonas, en av hjärnorna bakom Veggiemind, förklarat för mig. Veggietoppen som jag skrev om förra veckan, förlåt, för över 2 månader sedan! är en grön samlingsplats och, som det står på hemsidan, en topplista för "hemsidor och bloggar av vegetarianer och veganer som på olika sätt belyser sina tankar, idéer och erfarenheter". Vidare står det att topplistan avslutas på söndagar vid midnatt vilket jag tolkar som att den alltså kommer finnas under flera veckor. Vinnaren för veckan utgörs genom antalet unika besökare samt in- och utklickningar. In-listan baseras på hur många som klickar på loggan "VeggieToppen" på min bloggsida, dvs här till höger på Miss Meisters mat med mera... Ut-listan baseras på hur många som klickar sig hit till min blogg från Veggietoppensidan. Blev det något tydligare? Jag hajar nu i alla fall ;-)

Ledsen att det tog nästan 3 månader att klargöra den saken. Det blir inte alltid som jag tänkt mig här i livet.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails