tisdag 23 december 2008

Jag har bevis!


Jag trodde knappt mina ögon igår men dra på tissor - solen sken som aldrig förr :) Som tur vad hade jag kameran med mig och fick ett och annat bildbevis! Blå himmel och allt. Det blåste en del men vad gjorde väl det när ljuset stack i ögonen. Och kolla vad lång min skugga var. Hade glömt jag ens har en skugga juh!
Nu hoppas jag få lite mer energi och tid över till bloggande ett tag. Har sååå mycket på lager som behöver sorteras och skrivas rent. Om jag har tur kanske jag börjar med mitt nyårslöfte redan nu och sätter igång med operation "komma ikapp mig själv".

Och som om inte detta var nog - solen skiner faktiskt här idag också!


Hej så länge!

2 kommentarer:

Nässelblom och choklad sa...

Dra på trissor (jag gillar det uttrycket) vilken skugga! Visst är det härligt att se solen och ljuset! Ha en jättebra helg och känn dig inte alltför stressad med att komma i kapp dig själv... God Jul, Åsa. Stor julkram från mig/Eva.

Åsa sa...

Eva - Tack! Idag är det grått här igen men det regnar inte iaf. Ljusen brinner för fullt och snart ska jag äta gott och mysa hela kvällen lång. Korsord, stickning och en massa böcker väntar!

God jul på dig också och kramar i massor!

Related Posts with Thumbnails