torsdag 7 augusti 2008

Extrema datortrubbel pågår


Rensa, slänga, defragmentera, stäng av, dra ur kontakten, starta om.... Grrrrr!!!!! När datorn och Internet inte fungerar blir jag oerhört frustrerad. Sorgligt nog är det väl för att jag så vant mig vid Internet under tiden som arbetslös. Sitter här hemma och häckar mest hela tiden och är online. Det är ju där aktiviteten finns. Jobbannonserna, kontaktuppgifterna, cv-databaserna, oändligt många organisationer och företags hemsidor och sist men inte minst alla bloggar! Vad skulle jag göra utan er?

Var utan Internet hela dagen igår och idag trilskas uppkopplingen HELA tiden. Dumma bolag. Jag har en massa på lut från förra och denna veckan och nu när vädret inte är sommar längre tänkte jag fylla på här i bloggen igen, där det varit alldeles för glest under allt för lång tid. Men ack, det verkar dröja ett tag till. Håll ut! Vegbolognese, färsk spenat och spröda sockerärter med smak av svarta vinbär och godaste bananchokladkakan med mera är på gång.

Under tiden får ni passa på att koka de nu galet goda färska rödbetorna som med lite flingsalt och smör bara smälter i munnen. Gillar du getost är det en superkombo!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails