söndag 23 mars 2008

Fantastiska xkcd!

Aaaaiihg! Vad är det som hänt??? Jag ser knappt längre något här i datorn! Skärmen är så mörk! Jag har försökt hitta toner och annat som på TV t ex men vet inte hur jag ska göra??? Det är som att en lampa eller två gått sönder. När det är mörkt brukar skärmen liksom lysa upp i ansiktet på mig men icke! Det går inte att se någonting nästan. Hade tagit bilder på desserten jag bjöd på igår men kan inte avgöra om bilderna är skarpa, suddiga eller bra i färg och så vidare. Kan den bara bli såhär av sig själv? Någon som känner igen sig? Vad göra?


Så, istället för bild och recept på saffransapelsin får ni roa er med det här:


FUCK GRAPEFRUIT


Från en helt fantastiskt webcom! Dock handlar den siten inte om mat med jag kunde inte motstå att dela med mig av denna bild av ett fantastiskt klargörande "smakschema". Vi har väl alla olika syn på och förhållande till mat.

Tur att smaken är som baken ;-)

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails