lördag 10 november 2007

Lördagsgodis

Men allvarligt, jag undrar hur de står till i skallen på mig egentligen. Jag glömmer saker hela tiden. Är världens tidsoptimis så det finns alltid en fasligt massa saker som alltid hänger över mig och bara väntar på att bli klara. Tror jag har lite för många saker på gång samtidigt på lite för spridda håll så att säga. Nu är det ju redan dags för lördagsgodis igen och Brazilian Linda som till och med ändrat till varannan vecka istället för varje...


Hur som helst har jag ju inte hunnit baka bullar - åhhh, tänk också vad gott det skulle vara med en nu :) Men jag befinner mig på ett träningsläger hela helgen så det blir inget bullbak för mig. Däremot gjorde ett inlägg med bullrecept på Kanelbullens dag den 4 oktober. Supergoda kanelbullar gjorda efter recept i Anna Bergenströms bok Annas kakabok. Håll till godo med det! Men jag lovar - det kommer komma fler bullrecept framöver.


Smaklig fika!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails